Social Icons


Το έντεχνο τραγούδι





Όλα για την τέχνη: Eδώ και δυόμισι χρόνια σχεδόν έχω μπει στα μουσικά δρώμενα, μέσα από ιντερνετικούς σταθμούς.  Πρώτος σταθμός τοιντερνετικό ραδιόφωνο Α2 και έπειτα η ΜΕΛΩΔΙΑστην ΝΕΤ.
Πήρα την απόφαση να φτιάξω ένα (δικό μου) ραδιόφωνο. Το δικό μου σε εισαγωγικά κι αυτό, γιατί δεν θεωρώ τον σταθμό δικό μου αλλά του κόσμου. Εγώ απλά δίνω το ρεύμα ώστε να μεταφερθεί η μουσική και η αγάπη μας προς εσάς. 
Εν΄τέχνη (Έντεχνη) μια λέξη που απαιτεί σεβασμό & αγάπη, ζεστασιά έτσι ώστε να βγει στον κόσμο το καλύτερο. Κατά καιρούς έχει γίνει πολύ ντόρος κάποιες φορές δικαίως άλλες πάλι όχι, έτσι λοιπόν ας πούμε λίγα λόγια γύρω από την λέξη και γύρω από αυτό το είδος. 
Την δεκαετία του 60-70 στην Ελλάδα ήρθε το νέο μουσικό κύμα με νέες φωνές, όπου ο κόσμος τότε το αγκάλιασε όπως και σήμερα, μπορούμε να πούμε ανανεώθηκε το Νέο κύμα με νέες σπουδαίες σημαντικές φωνές κάποιες απ΄την δεκαετία του '90 μέχρι σήμερα αποσύρθηκαν και άλλες κρατούν καλά ακόμα και εξακολουθούν & βγαίνουν φωνές που έχουν να μας πουν αρκετά όμορφα πράγματα. Και βέβαια έχουμε και σπουδαίουςστιχουργούς, μουσικούς & ερμηνευτές έτσι ώστε να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα σήμερα, και να μπορούμε να μιλάμε για την μουσική.

Translate